1. Acne

 

 

A svéd óriásmárka az egyszerűséget tűzte zászlajára, miközben elszántan divat- és szezonellenes trendet valósít meg. A céget elsősorban márkaépítésre hozták létre. Célja, hogy a művészet és a kultúra minden területére betegye a lábát.

Létrejött: 1996 Stockholm

Márkanév: ACNE-betűszó. Ambitious to Create Novel Expressions (új formákat teremtünk)

Alapítója: Jonny Johansson (1969-)

Vállalatai: Acne Film - Los Angeles (Ridley Scott)                                              

               Acne Digital, Acne Crative, Acne Paper - Svédország

Jonny Johansson 1997-ben került a véghez amikor 100db nyers színű be nem szegett farmert varrt piros tűzéssel, főleg barátai számára. Kezdetben ő tervetezz férfiaknak, majd Christopher Lundmann (Central Saint Martins College of Art & Design végzőse). A céget jelenleg Frida Bard irányítja. 1998-ban csatlakozott hozzájuk Ann-Sofie Back, hogy női ruhákat kreáljon. 

45 ország 650 áruházában árusítják női és férfi ruháikat. 10 saját üzletük van pl.: New York, Párizs, London.

Kommentek
  1. Én